Somebody said you got a new friend.

Jag spenderade runt 1000kr igår på dricka och taxi. Taxi? Hem? Ja, undra hur fan jag tänkte där men jag är ganska glad över att jag tog den och att jag inte väntade på bussen ute i kylan. Huvudet dunkar och jag vill bara sova men vad är det dags för? Kan det vara jobb? Kan det vara Patriks skift?

Igår var en trevlig kväll, även fast jag inte minns alltihopa. Jag är fortfarande förbryllad över att grillorder på donken vid Norrmalmstorg kostar extra, men jag blev glad över att en av de som jobbade där öppnade toaletten åt mig. Har även för mig att jag sa att jag jobbade på en donken, fast det hoppas jag att jag inte gjorde. Jag minns även att jag ramlade i en trappa i gullmars pga att det var så halt och nu mår jag ju som jag förtjänar. Ont i svanskota, rygg och huvud. Bra kväll var det, ja?

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahahaha herregud! Va missa jag? ;)

Kan säga såhär, så länge du va inom synhåll för mig så hade dy kul! Bara så du vet! :D

2010-12-26 @ 16:54:00
URL: http://livetsommajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0