My eyes can't believe what they see.

Igår missade jag Gossip Girl. Nu hinner jag inte kolla på det. Det har snöat som jagvetintevad inatt och jag orkar inte ta mig till jobbet i det här vädret med läckande skor. Yeah, you heard me. Mina älskade vagabond-kängor har börjat läcka, igen. WHAT THE FUCK?! Det roliga nu är att jag inte hittar kvittot, så får nog dra till en skomakare i veckan för att fixa detta helvetiska problem.

Aa förresten, vem har utvecklat världens sömnproblem? Vaknade flera gånger inatt och var vaken i sisådär en timme och kunde inte somna om. Jag var ganska nära på att ge upp och gå upp och göra någonting, men det gjorde jag inte. Tur det. Vaknade även imorse och kände att jag inte kunde somna om, inte var jag utvilad heller eftersom jag bara hade sovit i 5 timmar. Natten innan hände samma sak. Vad lider jag av? En hjärna som tänker för mycket? Aa kanske det, men den har inte hindrat mig ifrån att sova tidigare. Jag menar, sleeping is my precious time..


jobb till 13.30, sedan lite julklappsshopping on my own! p0s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0