Feber, halsont, hosta.

Okej, aa bullshit på att jag skulle komma hem i "okej" tid igår kväll. Nej då! På något jäkla vänster lyckades vi glömma bort tiden så att jag missade sista bussen. Skönt för mig ifs eftersom Mistermister var tvungen att skjutsa mig hela vägen hem till tyresö. Jag gillar honom för det. I alla fall så spenderades kvällen hemma hos honom där vi kollade på "Get Smart", förmodligen en av världens sämsta filmer. Både under och efter höll jag på att somna och tror nästan att jag gjorde det.

Jag sjukanmälde mig från jobbet idag. Ska nu fotbada mina fötter och kolla på film. Är Buried bra? I hope so. Eller Inception kanske är värd att se igen? HEJ DÅ

p.s. jag lägger in bilder på kläderna jag köpte senare d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0