"Vart är vi på väg?"

Morgonen spenderades i sängen, bakis. Eftermiddagen spenderades till en början på jobbet, bakis, men fortsatte sedan på söder med Malin, bakis. Kvällen spenderades framför tvn, där det spelades "på spåret" med familjen, bakis. Klagar inte! Pappa och jag spöade Andreas och Lena en gång, förlorade två, men det är nice ändå. Så har vi skrattat åt gårkvällens misslyckanden från min sida. Det positiva är att dessa misslyckanden är positiva. Kommer nog aldrig sluta skratta åt hur klumpig jag är under mina onyktra stunder.

Imorgon börjar jag jobba klockan 11, slutar 17 och jag känner att vara utvilad och icke-bakis är ett bra mål som jag tänker uppnå. Efter det blir det fikatajm och förhoppningsvis en liten shoppingrunda med Mathilda. Har fått en hel del presentkort ifrån mina släktingar, vilket uppskattas som ini helvete(förlåt för att jag svär) från min sida. I need clothes och framförallt behöver jag en nyårsklänning. Nyårsskor också? Jag vetefan.


gammal bild. men jag kände att inlägget behövde piffas upp med något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0