War is over.

Det är sjukt hur nostalgisk jag blir. Det är sjukt hur dåligt jag mår. Det är sjukt hur tankar kan snurra runt så mycket som de gör i mitt huvud. Det är sjukt. Allt är sjukt. Allt är galet. Jag saknar allt och jag vill inte ha det såhär. Hur emo är jag på en skala? Kan jag sluta? Nej, det kan jag inte. Man skulle nästan kunna tro att jag hade pms eller något, men det har jag inte. Kan någon bara skjuta mig i huvudet tusentals gånger så jag slipper tänka mer? Jag vill vara en blondin (ha ha vad rolig jag är), nej men jag vill vara dum i huvudet. Jag vill enbart tänka på rosa fluff, killar och kläder. Varför måste jag vara så djup och jobbig? Aa hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0