You were never supposed to leave.

Ibland, när jag är ute och promenerar, så tänker jag på så konstiga saker.

• Hur är det att snorta snö? Jag menar, det är kallt. Borde inte det vara skönt i näsan då? Om du har gjort det så skriver du det här nu. Funderade på att pröva när jag var ute och gick, men det vore ju lite galet. Eller?

• Varför blir man så jäkla snuvig när man är ute och går på vintern? Seriöst. Jag vill inte gå in alldeles för mycket på detaljer men man kan ju nästan säga att det är ett never ending rinn. HAHAHAA vad äcklig jag är, men ni fattar vad jag menar. Skitjobbigt? Svar ja

• Jag gick hela vägen hem i motvind och tänkte "Fan vad skönt för alla glasögonormar därute" för seriöst, då behöver man inte kisa hela tiden. Det enda som fattas är ett par vindrutetorkare, sedan blir promenaden näst intill perfekt!

• Har cigaretter ett utgångsdatum? Vet inte riktigt varför jag tänkte på det, men det borde de väl ha? Det är väl inte så att man kan röka en cigarett som är 100 år gammal? Låter inte hälsosamt...

• De som jobbar med att skotta snö på vintern måste väl vara ganska flexibla, eller har jag fel? Jag menar, om det snöar så är det inte direkt så att man kan säga "Äe men vet du vad? Jag kan inte just nu. Sitter och kollar på gossip girl och känner att jag inte är så JÄTTEsugen." och inte kan man ha ett schema direkt heller, eller hur? För om man ska jobba en dag då det inte snöar så skulle det ju suga ganska mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0