Det är så enkelt med dig.

Jag skojade bara. Jag hann inte städa hemma hos pappa. När Lena kom hem så dampade jag och Caroline för mycket, helt enkelt. Så allting blev jättestressigt. Men! Nu har jag städat hos mami, rensat min garderob och vikt ihop kläder och lagt i min byrå. Jag har t.o.m. torkat av mitt blyertsklottrade bord! Känner mig duktig :D Kommer antagligen dröja ett år tills jag gör det här igen.. eller vad tror ni?

Vad händer nu? Jag ska byta lakan och sånt, sen ska jag plugga matte. Har ju prov imorgon, men jag känner mig ganska säker inför't. Får hoppas att jag har rätt nudå. Annars dör jag. Och vad händer mer imorgon? Jo, jag ska träffa Bellalella och fika! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0