Det skulle varit du.

Jag skiter i om den här bilden inte är tagen från morgonens match, tyvärr var det den "bästa" jag hittade. Ganska liten och så, men helt okej.
Antar att det var väldigt många som såg matchen. I alla fall dem som var tvungna att gå upp vid sextiden, eller? Eller var det folk som gick upp så tidigt enbart för att kolla på matchen? Jag vet en, han heter Andreas, och är min bror. Hockeynörd som han är. Men seriöst, bra match! Sverige ägde. Och som vi diskuterade tidigare ikväll - Sverige anpassar sig till matcherna - när de spelade mot Vitryssland så sög dem, när dem spelade mot Finland så ägde dem. Hoppas Kanada vinner matchen mot Ryssland natten mellan onsdag-torsdag så vi spelar mot dem. Vore så grymt spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0