Do you never wonder?

Jag är ren och jag luktar gott. Ni anar inte hur äckligt jag luktade när jag kom hem idag. Tydligen rökte alla inomhus hos Alex, vilket betyder att ALLTING jag hade med mig luktade apa. Fick nästan panik när jag satt på bussen. Paranoid som fan. Eftersom jag kände hur illa jag luktade så tänkte jag att antagligen alla andra rynkade näsan så fort dem gick förbi mig.
Ni kanske såg mitt fylleinlägg från igår? Haha, jag minns inte riktigt det där. Men fan vad kul vi hade! Och jag minns bussresan hem med Felicia. Jävligt taskig humor där. Vi låtsades tydligen att alla "slaka" pommes var dicks. What's up with that? Sedan insåg vi att en bekant satt bakom oss, och då skrattade vi ännu mer. Tidigare den kvällen hade vi tydligen skrattat mycket åt när jag tappade en redbull i golvet på pressbyrån. Citat läggs in längre ner i detta inlägg. Hah


hahaha

Sofia: *tappa redbull*
Felicia: "Den där kommer spruta på dig senare ikväll."
Sofia: "Nejdå, det är lugnt. Den kommer hinna slakna tills dess"
Felicia *lägga sig ner på golvet och asgarva*
ja, nästan så var det



Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahahaha! Det var verkligen en awesome night!

Erkänn att du gillade att jag tvingade ut dig?

2010-03-01 @ 16:06:29
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0