Don't got a lot to say.

Tack till Jennie som har gjort att jag sjunger på den där jävla fresh prince in bel air-låten. Går typ inte och sluta, vilket gör att jag måste slå igång spotify fort som satan, innan låten äter upp mig inifrån.

Vaknade nyss av att pappa petade på mig, tror jag. Eller så drömde jag. Eller så kom han faktiskt in till mig och sa någonting. Men jag var så borta i drömmarnas värld att jag bara lade märkte till petningen på axeln. Några sekunder senare hörde jag ytterdörren stängas och låset vridas om. Ensam hemma = nice vetni!
Igårkväll då? Jag var hemma hos Oskarlicious som bor här i närheten av mig, vilket är hur soft som helst, btw. Borde utnyttja honom lite mer på helgerna, för det vore ju kul! Albino och Daniboy hänkade och vi såg Änglar & Demoner, enligt mig så är det en av de sämsta filmerna jag sett. Den var 2 timmar och några minuter lång och till skillnad från t.ex. Avatar så känner jag att de/den som gjorde filmen bör ha kortat den liiiitelite. Jag kom hem vid 01.00-tiden och somnade nästan direkt. Lite smsande hann jag med, sedan sov jag sött som.. ett lamm? Aarå. Lamm är söta.
Jag har inga planer för idag, vilket är nice! Dock kanske jag bör fortsätta på min idrottsuppgift som ska vara klar och inlämnad nu på fredag. Vad tycker ni om det? Jag tycker egentligen inte att jag ska göra den ikväll, men antagligen kommer jag inte göra som jag tycker. Plus att jag är hos pappa ju, det innebär problem!

problem #1: Jag är hos pappa, om ni inte förstod det tidigare.
problem #2: Jag är trött. Vaknade typ precis och vill inte göra mig i ordning och hoppa på bussen NU
problem #3: Jag är lat och känner att jag kommer komma iväg om cirkus 4 timmar.

fyfaán vilket långt inlägg det här blev. Klämmer in en låt som ni kan lyssna på medans ni läser allt detta skitsnack. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0