Du är bara ett ansikte i mängden.

Puls/medelgympa idag! Ledare: Tove Wiklander. Ganska roligt pass! Bra musik! Jag gillade're! Felicia, jag, Sophia och Emma var ganska döda efteråt, men kul hade vi! Imorgon ska jag och Felicia på Eriks spinningpass, lookar forward to it, SOM FAN!

På svenskan fick vi tillbaka våra krönikor om "Det goda livet". VG - katching! Gillar det starkt. Men uppåt ska jag! Inget MVG i svenska A och jag blir ledsen. Lovar.
Och förresten! Började jag på idrottsgrejset igår? Näe. Var ju som sagt med Felicia. Men jag och Sophipropp kom överens om att vi börjar med det imorgon. Ikväll blir det bara Gossip girl och sånt trevligt!
What händer nu? Jag hittar the shower! (nu menar jag inte att jag ska leta efter den. jag gillar bara svengelska!)

p.s.
vad tycker ni om att man kan ändra åsikt när det gäller människor? jag tycker det är fullt normalt. men tydligen är det inte det. om man gör det är man.. falsk? tycker jag verkligen inte.
d.s.

Kommentarer
Postat av: oskar

klart man kan göra det! annars är man trångsynt

2010-02-08 @ 19:17:51
Postat av: Sofie

Jag tycker inte man är falsk.man måste få ändra uppfattning&folk förändras

2010-02-08 @ 19:18:21
Postat av: Sandie :*

såklart man kan, människor förändras, blir mer mogna, växer upp. Så ja det kan man :)

2010-02-08 @ 19:21:21
Postat av: Alex

Människor förändras, både en själv och andra, på gott och ont. Men så är livet. :)

2010-02-08 @ 19:26:42
Postat av: Felicia

Klart man kan ändra åsikt. Människor förändras, precis som åsikter också gör.

2010-02-08 @ 21:12:51
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0