Du var solskenet.

Jag har nyss skrivit klart ett första utkast på novellen med temat "blod". Jag är riktigt nöjd, även ifall den är ganska så "emo". Nu hoppas jag bara på att min lärare gillar den lika mycket som jag gör.

Tränade med Cassy, Fia och Emma idag (: Riktigt härligt! Tyvärr var Sandra sjuk, så vi hade någon vid namn Kicki istället. Medel/styrka-pass. Riktigt jobbigt! Min mage, mina ben och mitt allt dog. Men det var roligt och jag tänker sannerligen gå på hennes pass när hon nu har det!
Nu ska jag duscha. Låta datorn vila lite efter allt novellblabbande.

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Nina

Har du en schysst lärare lär han/hon gilla den. Min svenskalärare i gymnasiet var skitschysst och gav mig alltid fin feedback för mina cyniska och bittra noveller, haha!

2010-02-04 @ 22:01:57
URL: http://snottra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0