För mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig.

Häromdagen när jag satt på tunnelbanan så såg jag att det tydligen finns dagstidningar på "lätt" svenska. Dagstidningar för utvandrare, alltså? Praktiskt. Och nu när jag satt och käkade frukost i vardagsrummet, medans jag läste på ett mjölkpaket om och om igen så tänkte jag.. varför finns det inte dagstidningar för ungdomar då? Kanske lite opraktiskt eller så, men jag skulle inte banga på att köpa en om en sådan kom ut! Nu är det så att jag är så ungdomlig så jag inte orkar med dagstidningarna. Det står en hel del intressanta grejer, men minus det så är det bara bullcrap, alltihopa. Folk borde tänka på oss småttingar också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0