How can it matter?

the Flaming Lips spelas på hög volym här hemma hos papi. Sorry för mycket text i de senaste inläggen. Imorgon ska jag fota lite mer, då det är fredag och jag och Felicia ska chilla järnet efter träningen! Not to mention lördag, då kommer jag ta olagligt många bilder, eller jag ska i alla fall försöka.
Ganska ovärd dag. Spanskauppsats stod på schemat, det gick helt okej. Får jag G blir jag överlycklig. Ska dra och träna om lite mindre än en timme. Måste äta något så jag inte mår lika dåligt som förra torsdagen. Apelsiner i mängder, eller? Får nog bli så.
Ikväll har jag bara planer på att sova. Och kolla på Vampire Diaries. Är jag nörd eller är jag nörd? Gillar det inte ens, men något måste jag ju ändå följa. heh





Kommentarer
Postat av: Leonard

Okej :) Nja sånt lyssnar inte jag på, fast Håkan Hellström är bra! Vad tränar du? Eller förlåt jag kanske har frågat :o

2010-02-18 @ 16:01:19
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0