I'm an addict for dramatics.

Jag har kommit fram till att min katt är väldigt annorlunda. Here's the thing: Hon ÄLSKAR havregrynsgröt. Och nu är frågan.. hur fan kan en katt ens tycka om havregrynsgröt? Bortskämd som hon är så brukar hon få havregryns gröt med lingonsylt och mjölk varje morgon då vi äter det. Och seriöst, visst låter det sjukt? Jag tänkte på det imorse när hon satt bredvid mig i vardagsrummet och glupskade i sig det. Började skratta dessutom, och då kollade hon på mig.. ganska nyfiket och undrande. Och hörrni, nu menar jag inte att hon liksom, tycker att det är okej ifall hon inte får. Det börjar med att hon börjar andas jättetungt (matorgasm?) och sedan börjar hon jama om man inte ger henne. Bortskämd? Ja.

Ska snart dra mig till bussen, mot historiska muséet! Jag förlitar mig helt på Felicia som säger att hon hittar. Hoppas hon gör det också.
Tack till Jakeyboy som skickade massvis med Taking Back Sunday-låtar till mig. Fick världens nostalgitripp igårkväll.


min pluuuttt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0