I'm an angel bored like hell.

Jag är hungrig. Hela tiden. Sockersug så det bara skriker om det. Jag får typ lust att äta allt och jag kan inte göra någonting åt det. Jag blir inte mätt. Det ligger en Haribo-påse framför mig. Oöppnad. Jag blir typ galen. Får lust att öppna den och äta napparna. Hahha, visst låter jag fet? Den där lilla extra, kvinnliga veckan är på väg. Vilket gör att i alla fall jag blir världens jävla godismonster. Fettomonster, so to speak. Men jag försöker, I'm hangin' in there. Jag uppdaterar min ipod med ny musik, det hjälper lite. Och snart ska jag iväg och träna. Vill ju inte sluta upp som Don Vito eller något annat fetto.


borde fan ha den här som bakgrundsbild på datorn.
En liten reminder, liksom. hah


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snacka inte skit om min kompis vincent. Känt ha i snart 5 år och säg inte att han är fetto, kan säga att det är mer fart i don än bam

2011-09-25 @ 00:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0