I'm sorry for bleading on your shirt.

Erik var inte där idag. Fan vad jag blev besviken. Men sedan blev jag plötsligt glad igen, för jag kom på att Kicki hade sitt skitjobbiga styrka medel-pass samma tid! Så jag, Cassy och Felicia drog på det istället - och fan vad jag dog. Har redan träningsvärk i axlar och mage, men jag gillar'e! Imorgon blir det styrka medel igen, Eva som har passet. Och på torsdag ska jag på Sandras pass! ÄNTLIGEN! Var skitlänge sedan sist. Bruden har tydligen varit i Thailand i två veckor - kul för henne, sucks 2 be me.

Ikväll har jag inga planer alls. Ska hoppa in i duschen alldeles strax, sedan blir det TV. Har för mig att det går någonting bra ikväll. Dock är klockan redan nio - jag missar början av någon bra film..


vs
(just so you know så har fergie grymt snygg kropp)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0