It must be the money.

Tar en liten paus från geografipluggandet med Sophia. Hon sprang ner på toa med Ellie. Då passar jag på att blogga och leka runt på facebook, kul va? Vi skippar den långa lunchen och käkar i skolan istället. Inte sådär jätteroligt. Jag har merrevärk och vill bara sluta för dagen. Har spanska kvar där vi antagligen ska kolla klart på filmen "Oskuld" och därefter prata om den. Jag och Felicia ska hem till papi efter skolan, sedan dra och träna! Sandras pass idag. OM jag är taggad! 
   Ikväll ska jag sova. Inte kolla på hockey. Sova. Länge.
   Och jajuste, lyssnade på matchen på vägen till skolan idag. Fan vad jag nästan sket på mig på bussen. Så nervös var jag. Synd att Sverige förlorade med Slovakien i kvartsfinalen. Men långt kom vi! Det dåliga är ju att vi inte möter Kanada på fredag. Men nu jävlar måste dem vinna skiten! Go Canada, go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0