It's the risk that I'm taking.

[schliten chey]


Ridningen gick asbrao! Fick rida en fux vid namn Lamita. Jättestor(~185cm i mankhöjd?), ivrig och snäll heeest! Det roliga var att jag knappt kom upp till en början pga att jag tydligen är ganska kort, men ja, det gick på andra försöket när jag fick hjälp av random funkis - tack till han, säger jag!
Caroline drog för ett tag sedan och jag väntar på svar från min svenskalärare så jag kan börja med min novell. Temat är "Blod" och jag har en grym början på g. Mamma smsade mig och skrev att min mobil finns att hämta i Orminge, så snäll som hon är så ska hon göra det innan hon åker hem (: Jag känner lycka, fattar ni? Lycka! Pure happiness

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0