Jag tar pendeln från Karlberg.

Tar inte direkt pendeln från Karlberg. Lyssnade bara på Staffan Hellstrand, heh. Men visst la jag upp en härligt snygg bild på mig själv? Ibland måste man ta bilder när man inte riktigt är beredd. Med tanke på att jag ögonkontaktade kameran så var jag ändå halvt beredd.
Jag har bränt lite skit på Friskis idag. Åt en semla dessutom. Ska äta en till lite senare, HEHEHEH. Fattar ni hur fet jag är? Tur att jag tränar. Kommer nog käka några semlor till den här veckan, just because, liksom. Nu ska jag duscha.
Inatt är det hockey förresten. Kanada - Norge, HOCKEY!!, OS, coola grejer. Problemet är att den börjar 1.30, det positiva är att jag börjar 11.50. Hur ska jag göra? Ska jag se matchen? Jag tror jag ska göra det. HEHpüs

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0