Just enjoy the show.

Medelgympapass! Ledare: helvete. Jag minns inte vad hon heter. Klockan 16.00-17.00 var det iaf. Jag gillade det. Speciellt när jag och Felicia.. 1. Sprang in i varandra. 2. Dansade grottmänniskodans när vi inte fattade ett moment. Vi två är roliga, vi.


Nu ska jag duscha. Sen äta. Sen vänta på att Patrik ska ringa. Och kolla på film samtidigt. Och skälla på pojken. Sen ska jag sova. Tror jag. Ska jag sova så tidigt? Yes. Imorgon blir det lunch/plugg med Sophia Long, min älskade vän. Vi har i princip studiedag. Därför ska hon och jag börja med vårat pararbete om regnskogsavverkning. Kul? Aarå!


Kommentarer
Postat av: Leonard

Jaså varför inte Australien? :)

2010-02-15 @ 20:47:32
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0