Just kiss me, baby.

Michael Jackson-period på g? Kanske det.
Imorse när jag vaknade hittade jag en lapp på köksbänken. "Besiktning av hus!" varpå jag skrek "Tjoho! :D" Nej, så var det inte. Jag blev snarare väldigt irriterad över att de skulle komma när som helst och att jag inte hade gjort mig i ordning. Satte mig vid TVn istället för att göra någonting useful och sedan plingade det på dörren. Jag öppnade. -"Tjabba! *lägga märke till att jag hade pyjamas på mig* Visste du att huset skulle besiktas idag?", jag fick fram ett -"Mamma hade lämnat en lapp på köksbänken" sedan ett kort skratt därefter. Han skrattade med mig och sa "Schysst! ;)" Söt var han (FINA ÖGON! hih), så det var lugnt.
Det gick quick, sedan bar de sig iväg mot annan destination, okänd för mig såklart.

Jag bör packa ihop mina grejer och dra mig mot gullmarsplan och möta upp Sophia. Lunch @ någonstans, sedan ska jag träna med Felicia. Ska lyssna på Dirty Diana några gånger till bara. Heh

Kommentarer
Postat av: Leonard

Haha fast det finnns helt konstiga dialekter med, typ som dom pratar i Texas och Arkansas, hahaha :D

2010-02-16 @ 18:02:04
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0