Mit dir bin ich auch allein.

Dagens humör: Glad! men trött
Dagens mående: Riktigt bra faktiskt :)
Dagens borde: Plugga spanska. Frågan är bara om jag tänker göra det..
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens klädsel: FBK-tröja + I<3NY-byxor. Snyggt!
Dagens planer: Skola. Sen träffa A.
Dagens vill ha: Lööördag! :D:D
Dagens längtan: Sportlovet, som faaaan. Och lördag, självklart.
Dagens fundering: ".. plugga eller inte plugga ikväll?"
Dagens beroende: Inget beroende alls, actually. Kommer senare
Dagens tråkigaste: Antagligen kommer matten & musiken suga
Dagens roligaste: Kommer nog bli geografin (vilken nörd jag är) och eftermiddagen!
Dagens tidning: Ingen :(
Dagens låt: Rammstein - Du hast

Kommentarer
Postat av: Leonard

Jag tentar av Tyska steg 6, är på den muntliga (sista) delen nu! Det är ju mitt modersmål och det kan jag tenta av som ett modernt språk! Sen tar jag steg 7, det sista steget, nästa år :D

2010-02-17 @ 10:23:06
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0