Nåt som aldrig helt försvann.

Nu är frågan varförFAN jag är uppe klockan 06.59 på en lördag. Svaret på den frågan är: Jag ska träna! Klockan 10. Och jag är i Nacka, därför måste jag åka härifrån om en timme. Jag vill inte heller stressa, så därför gick jag upp ganska tidigt. Emma ska jag möta på Friskis klockan halv tio, jag är där 09.07 pga skitSL, men det får la funka. Annars blir det 09.48 och det blir lite för sent, känner jag. Hoppas Sandra inte är sjuk idag med, för det vore så sjukt ovärt. Nu när jag vaknade kände jag att jag bara skulle skita i träningen och sova vidare, men nej! A man's gotta do what a man's gotta do!
Thåström såhär på morgonkvisten sitter riktigt bra. Är fortfarande lite småsur eftersom typ sådär 50% av min vänskapskrets var och såg honom igår. Men jag får helt enkelt vänta tills sommaren!


härlig jävla låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0