Now I know.

Idag var jag med på idrotten. Känner mig grymt duktig, även fast vi inte gjorde speciellt mycket. Introduktion i gymmet. Vi gjorde en gymplan, typ. Så nästa vecka ska vi hålla på med det som vi planerade ihop idag - looking forward to it! Nu sitter jag (nästan) högst upp i skolan och väntar på att spanskan ska börja (om ~40 minuter), då vi tydligen bara ska kolla på film, och hur skönt är inte det? Svenskan skall skippas. Kollade min frånvaro och den såg relativt bra ut, minus idrotten dårå. Men jag ska bättra mig på den fronten!
   Träna ska jag göra efter skolan. Och se ifall dem på friskis har hittat mina skor. Annars måste jag köpa ett nytt par imorgon, och mjukisar! Mina har fan hål everywhere.
   OCH JAG VILL HA LOV! Jag får typ damp på dem som har lov nu. Det är en vecka kvar för mig. En vecka kvar. Och om nio dagar åker jag till Norrland, till Hälsingland, till skogen, till lugnet. Fan vad jag längtar.


enligt Simpi har dem fått skitmycket snö. müüüüüs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0