Remember the arch of roses.

Pannkaksfrukost med bror och 106,3 på hög volym - nästintill en perfekt lördagmorgon. Måste tydligen skynda mig hem till Felicia, men jag tar det lite chill ändå. Har precis duschat och låter håret självtorka medans jag lyssnar på the Killers - jag klagar inte. Dock känner jag att jag börjar få ont i halsen - NEJNEJNEJNEJNEJ. Gör ont när jag sväljer. Vilket suger jättehårt. Men jag ska försöka att inte bli sjuk. Orkar inte vara hemma. Orkar inte att jag inte kan träna. Orkar inte.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Vi vill parta, men vi vet inte vart vi ska dra. Det löser sig.


Kommentarer
Postat av: Leonard

Men när har ni lov då?



Jo det är bra med mig också :D

Ska du se på melodifestivalen ikväll då?

2010-02-13 @ 17:50:15
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Spana in dagens fråga ! =) http://sandratjulins.blogg.se/2010/february/valentines-day.html#comment

2010-02-14 @ 16:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0