Showing up here and there, uh oh.

Klantarsle, det är jag det! När jag stod i centrum och väntade på 872an så insåg jag att jag hade glömt min plånbok hemma, för tredje gången! I plånboken har jag ju självklart allt viktigt, bl.a. matkort och betalkort. Ingen plånbok = ingen lunch för Sofia. Så det var bara för mig att åka hem då. Resten av CV-utdelningen får jag la hinna med i eftermiddag efter skolan, och efter allt annat som jag måste göra. Kul.
Det enda positiva med den här morgonen var väl att jag hann träffa två personalansvariga och att de blev glada över att få mitt CV. Och juste, får inte glömma den trevlige och sociale kisen (Oskar) som jag åkte samma buss med (:
Försöker få tag i mami. Snart måste jag springa till bussen igen, så jag hinner till skolan. hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0