What you got this time?

Diggar loss till Franz Ferdinand medans jag letar efter någonting att ha på mig idag. Förkylningen ger sig inte, tyvärr. Men jag klarar av det. Bara inte halsonten kommer tillbaka. För idag ska jag härifrån! Jag ska träffa Felliboi, för jag orkar tyvärr inte vara hemma när det kommer upp mot 10 pers hem till oss. Förlåt, om någon av dessa råkar läsa detta, men nej, jag var hemma igår, det räckte.
Såg ni curlingen inatt? Det gjorde jag, nolifern som jag är. Men jag fattade inte så jättemycket, bara att ens "tyngdgrej" skulle komma närmst mitten, and ours did, dem flesta gångerna! Det slutade med guld för Sveriges brudar :D Congrats!


Kommentarer
Postat av: Leonard

OK :) Såg det igår, grattis Sverige eller vad man säger, haha :D



Gör du då?

2010-02-27 @ 14:05:43
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0