You can't feel anymore.

Nyligen hemkommen från Älta. Slaggadishade hemma hos Felicia med Sandis. Visst är det roligt att hon faktiskt känner en tjej som heter Sandis? Sandis och Sandis slaggade hos henne, yes. Jag tycker i alla fall att det är ganska tufft. Tufft och förvirrande!
Ganska körig kväll. Men kul hade vi ändå! Vaknade imorse och gjorde pannkakor. Kom fram till att jag är DAS PANNKAKSMASTER. Det är så, helt enkelt. På vägen hem pratade jag med Patrik i telefinken. Han har bestämt sig(!!!!!!!!). Nästa lördag och söndag är han våran. Ludwig och Marcus med. Fan vad jag är taggadddddddddddd!
Det här får bli ett skittråkigt inlägg, för jag måste skynda mig. Mormor kommer snart hit och jag sitter här, nyduschad och fin. Slänger säkert in något roligare ikväll!
♥ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0