You keep me rockin' all of the time.

Anledningar till varför jag hade världens otursdag:
• Min ipod hade laddats ur HELT. Ändå laddade jag den kvällen innan.
• Jag var så förbannad när jag gick till bussen att jag halkade.
• En viss person agerade helt dum i huvudet. Men det är bra nu.
• Jag kunde ingenting på samhällsekonomidebatten.
• Åke mobbade mig för att jag skrattade på lektionen.
• Jag spillde vatten över HELA brallorna innan träningen.
Ja, det var nog det. Vad tycker ni? Otursdag eller inte? Jag vote:ar för otursdag. Äckliga, äckliga dag.

Imorgon börjar jag 11.50. Fattar ni hur länge jag kommer sova? Måste jobba på idrottsuppgiften också. Looking forward to it. Verkligen. Och jag längtar som fan till den 20e februari. Vissa människor vet vad som händer då. Hihi


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahahahahahahahaha så kul x)

2010-02-09 @ 21:50:05
Postat av: S

Haha nej! :(

2010-02-09 @ 21:57:54
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0