-

Det behöver inte ens handla om stora grejer. Eller saker som betyder någonting överhuvudtaget för den delen.
Jag hatar när folk sviker en. Och det som gör mig mest besviken är att personen som lovat något, faktiskt har lovat. Men denne väljer ändå att strunta i det. Strunta i vad jag tycker. Strunta i att jag bryr mig. Strunta i att någonting kanske betyder något för mig. Att jag kanske ser fram emot någonting som någon lovar, men som jag nu inte får göra, det gör mig också besviken.
Det här är inte fånigt. Jag tycker inte att det här är fånigt alls. Det är vad jag tycker. Och det här är min blogg, så därför har jag rätten att skriva om det här, just här, på den här sidan. Utan att någon ska ifrågasätta detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0