Another tricky situation.

Jag har tänkt efter och har bestämt mig för att börja blogga igen. Bra att man klarar sig i en dag. Men jag har skaffat mig en hemlig och låst blogg som jag har nu, som jag kan skriva i, som jag kan skriva precis allting i. Nu vet ni det.

Idag har jag varit med Mathilda i stan. Vi kollade runt i några butiker, och kom ut med några plagg. Bara en tröja för min del, men en riktigt söt, ganska tråkig, men söt tröja! Denna korta shoppingrunda avslutades med en chai latte på Espresso House i Gallerian där vi satt och pratade på om allt och inget. Hade inte setts på jättelänge, så både hon och jag hade missat en del - babblade på mycket. Det var jättetrevligt, och vi ska ses nästa vecka igen. ♥
Tyvärr hinner jag inte sitta här så jättelänge. Några tjejer från klassen har bestämt sig för att gå på bio, och jag har planer på att följa med! Det är Avatar som skall ses, på Söder, längst fram i salongen, klockan 21.00. Kommer bli riktigt nice, tror jag. Felicia har tjatat om den här filmen hur länge som helst nu. Plus att alla säger att den är så bra, därför måste jag väl se den, eller? Måste iaf dra om 15 minuter, så det är bara att byta om för mig som gäller då!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Saknat dig mycket snutt <3 Ha så kul på bion! Måste berätta hur den var för mig sen! :D

2010-01-02 @ 19:39:16
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

I will do that när vi ses! :D

2010-01-03 @ 01:01:40
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0