Du är dom långa milen mot Berlin.

Hinner inte bloggilogga speciellt mycket, så detta får gå fort!
Kom precis hem från Eszter Garpenfeldt(?)s spinningpass och känner att.. ja, många kalorier har spunnit iväg! Felicias mami lyckades tvinga med Majs och spinna med mig. Så det gjorde det mycket roligare (: Och jag kommer vara fett duktig den här veckan! Imorgon blir det skolidrott + gym med Mathilda och på tisdag blir det spinning. Erik, you know. Namnam på det passet, säger jag bara.
Nu sitter jag hemma hos mig och ska snart slänga ner allting i mina söta väskor. Om några minuter ska jag även slänga i mig lite mat och sedan slänger vi in allting i bilen och drar iväg mot Tyresö. Det blev mycket slängande där, va? Äääesch.

Igår! Jag och Felicia skulle egentligen ha Sagan om Ringen-maraton, men så blev det inte. Vi såg Scary Movie 2 istället, som vi skrattade gott åt. Slagg runt tvåtiden och wakeywakey runt tolvtiden.
AMAGAHD. Måste packa! PUSUSUSUSUS


this was how we rolled!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0