Du gav mig chansen, men nu är det för sent.

Kent
Trött. Kall. Men ändå glad.
Planer idag:
• Skola (matte, historia och samhällskunskap)
• Lunch @ Kina & Thaigården med Felliiii
• Kirra friskiskort i Tyrezö
• Hem till papiii och kolla film
• Papi kommer hem = få kameran :D:D:D:D:D:D
• Dra hem till mami och FÖRSÖKA läsa Lasermannen, bajs

Klart jag älskar att lista upp dagens planer. Eller, sen igår har jag börjat finna dem väldigt användbara. Praktiska. Så om ni irriterar er på dem så kan ni väl slänga iväg en kommentar till mig, men jag kommer ändå inte bry mig om det. Woho
Igår kollade jag på Paradise. Ett avsnitt kvar, och om jag får gissa på vem som åker så.. tror jag det är Rami. Kaaaaaanske Catja, men det känns verkligen som att Raaami åker ut nu. It's time, liksom. På kvällen blev det även lite tedrickande och lite R-smsande. Slagg vid 23.33 och sedan upp nu vid 06.04. Känner mig duktig som går och lägger mig ganska så tidigt (enligt mig själv dårå). Klapp på axeln, vaa


mycket bättre version än originalet, om jag får säga det själv


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2010-01-14 @ 07:09:05
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0