Face up against the glass.

30 minuter på "svävmaskinen"
20 minuter på bandet (snabb promenix yeayea)
~30 minuter styrka (bara ben den här ggn)

Riktigt skönt, måste jag säga! Och jag är riktigt stolt över mig själv :D Imorgon blir det spinning med Caroline, och på torsdag ska jag på gympa. Jättejättetaggad! Mathilda och jag har dessutom bestämt att vi kör gym varje måndag. Yea you heard me - varje jävla måndag.
Har saknat bejben, förresten.

Imorgon är det skola. Slutar 12.00 och efter det ska jag och Carro luncha och kolla på kläder i stan (:

Kommentarer
Postat av: Mathilda

wunderbar :D



Hoppas du hittar någe fint!

2010-01-19 @ 00:14:42
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0