Graderna sjunker så fort överallt.

Jag visste väl att min Thåström-tröja som jag köpte på P&L skulle börja kommas till användning förr eller senare! Dock visste jag inte att jag skulle börja svettas runt i den på idrotten i skolan, men tydligen, och det gör ingenting ;)

När blev det sängdags? ~ klockan 2. Varför? Det tänker jag inte berätta för er. Men förvirringen låg på max och det gör den fortfarande.
Bussen går 07.48, jag är i gullmarsplan 08.22 och jag börjar 08.30. Idrott. Innebandymatch. Inte pepp alls, men klart jag ska vara med! Sen är det hål, som vanligt. Då har jag planer på att reveal:a lite secrets för Felicia. Secrets = sånt jag inte rabblar upp i bloggen, dvs. He he.
Efter skolan = gym + dö. Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0