Have you seen the world?

~ 15 minuter på "svävmaskinen"
10 minuter på bandet (snabb promenix)
35 minuter styrka (armar och läggs)

Trött, mätt och nyduschad. Att gymma var skönt, men jag var inte riktigt på topp idag, inte på humör, inte något alls, pga vissa händelser i eftermiddags. Men jag drog dit iaf, och det bör jag få cred för, väl?
Mathilda och jag hade en hel del att berätta för varandra, och det kändes skönt att berätta allting för henne, eftersom hon är min bästa kompis och allt, ni vet. Och vi har dessutom planerat in en antingen festkväll eller fettokväll helgen efter att hon kommit hem från Spanien. Som jag verkligen ser fram emot.

Jag kom på att jag varit dålig när det gäller bilder, men imorgon, då jävlar! 09spa skall åka skridskor, och det kommer bli kul, och jag hoppas att jag inte kommer ramla, för det vore ju pinsamt. Men bilder ska jag ta iaf, i mängder!

Kommentarer
Postat av: Mathidda

Lookar forward to it toooo!

2010-01-26 @ 22:23:24
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0