I can't let you go.



Trevlig skridskodag, indeed! Även fast jag åkte i sisådär femton minuter för att sedan frysa sönder om fötterna och dö. Men jag hade en hel del kul åt alla andra i klassen som åkte runt och ramlade (Felicia, Dennis, Åke t.ex.)
Lunchade med Elvis och Felicia på Platini, NAMNAMNAM, säger jag bara. Där satt vi i någon timme och diskuterade bl.a vem som var en värdig vinnare i Paradise Hotel. Ms Felicia klantade även till sig och berättade en del som hände i gårdagens avsnitt, så nu är jag sur på henne över det. (Det är så att jag brukar kolla på Paradise på tv6play på onsdagseftermiddagar......)
Efter lunchen drog jag till mamis jobb och lämnade ett gammalt busskort som hon skulle skicka in till SL. Precis när vi skulle dra så fick mamma för sig att tvinga Felicia att hitta kläder till mig, och så blev det. Här lägger jag upp't!




There you go! Nu ska jag duscha

Kommentarer
Postat av: mathilda

naahaaajs med kläder!

2010-01-26 @ 22:22:17
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0