I don't wanna be in love.


Istället för att dra till Sture och se Fish Tank så drog vi till Sergel och hittade någonting annat att kolla på istället - 2012, som ni ser! Alla jag känner som har sett den har sagt att den varit jättedålig. Själv blev jag positivt överraskad, för jag tyckte den var bättre än vad jag trodde att den skulle vara. Självklart är jag jävligt sen när det gäller att se den här, med tanke på att den hade premiär för ett bra tag sedan. Men den var riktigt bra, och nu vill jag inte att tiden ska gå fort fram till den 21a december 2012 ):

Nu blir det frukost och Matrix för min del. Hann inte ens se klart den igår när jag och Felicia slog igång den.

aajuste,
igår pratade jag med jakeyboy (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0