Idag ska bli dagen när jag får dig.

Felicia drog nyss :(
Den här dagen har varit väldigt.. intressant. Jag har insett att Åke bör söka hjälp pga lite grejer som han gjorde på matten, som gjorde att läraren blev sur på alla OSS för att vi skrattade. Dumma Åke. Dumma lärare.
Efter skolan drog jag och Felicia till Drottninggatan där jag köpte armband och jeansleggings. Wünderbart, faktiskt. Bruden bestämde sig för att följa med hem till mig. Här kokades det makaroner och stektes firrepinnar. En film slogs på (Transformers) och kan ju säga att vi inte riktigt kollade på den. Jag var cp och Felicia skrattade och var cp med mig. Förstår inte varför, men jag har varit sjukt hyper hela eftermiddagen. Lite läskigt, men jag har lugnat ner mig lite nu, när jag sitter här ensam, med Spotify.
Imorgon slutar jag innan lunch, då skall jag och Felicia till tyresö, och leka. Yes, det ska vi. Hihi. Och pappa kommer hem, vilket betyder att jag ska hämta min kamera. MIN ÄLSKADE KAMERA.
Dusch nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0