I'm sure there must be something more.

Trött och sliten som fan är jag, ja.
Uppsala igår? Yes. Var det kul? Yes. Gick allt som planerat? Nej. Vadårå? Det ska jag berätta för er! Vi (jag, Linda och Felicia) var ju hos Patrik. Marco, Ludde och Marcus kom dit lite senare och där tjoade och lekte vi. Sista tåget gick 00.09 och det skulle vi hinna med! Vi drog oss till ett ställe i Gränby(?) hemma hos en annan Patrik. Stämningen var ganska chill, folket var chill - allmänt chill.
Hann vi med tåget? Nej. Sov vi hemma hos Patrik? Ja. Hur gick det? Inte bra. Jag, Markus, Patrik, Linda och Felicia delade på Patriks säng (140cm bred). Jag höll på att dö (sov typ i mitten = varmt). Någon gång den tidiga morgonen så bestämde jag mig för att dra på toa och dricka. Det gick absolut inte bra. Kör på att berätta lite fakta innan, så ni fattar - Det enda jag hade ätit den dagen var två cheeseburgare, jag hade sovit ~3 timmar och jag drack inget vatten at all under kvällen/innan vi la oss. Ni kan ju gissa vad som hände.. Jodå! Jag svimmade. Först ramlade jag i Patriks rum, fattade ingenting och gick vidare, sedan vaknade jag på vardagsrumsgolvet. Har ingen aning om hur länge jag hade legat där, men det var jävligt obehagligt. Ni kanske fattar att jag nu har blåmärken över hela benen/armarna.
Annars var kvällen jävligt lyckad! :D

Kommentarer
Postat av: Mathilda

MEN JÄVLAR! VAR FÖRSIKTIG, KVINNA!!!!!



vill veta allt sen. POK

2010-01-09 @ 23:34:15
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Hahaha

You will, darling. You will. PUSSS

2010-01-09 @ 23:38:17
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0