Ingen kommer hit för att återvända.


gårdagens outfit - YES! (ser ganska sadfejs ut, jag vet)

Förlåt för dålig uppdatering idag! Orkade tyvärr inte blogga när jag kom hem från skolan, utan jag joinade Caroline i fåtöljen och kollade på Matrix tills jag var tvungen att dratta vidare till friskis och shake:a arslet av mig. Medelgympan på torsdagar klockan 17.30 (Sandra Hagvil) rekommenderar jag strongt! Känner att jag kommer ha träningsvärk överallt imorgon, men det är bara schöönt.
Nu gissar jag på att Felicia är glad, för jag har kollat på Paradise-avsnitten från början av veckan. Jag är sur. Cimon skulle inte ut, nej. Stefan skulle inte heller ut, nej. Luiza skulle ut, ja. Erika skulle ut, ja! Men jag hoppas att Jackie och Patrik vinner då. Håller tumme för dem!

Planer imorgon? Bio med Caroline. Vi ska se Fish Tank. Jag tycker den verkar bra, we'll see. Resten av helgen blir chill. CV-utdelning på lördag, eller söndag. Denna helgen ska jag fixa klart skiten i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0