Is it time to set you free?

En trött Sandwall sitter här i Tyresö och lyssnar på allt som finns med Calle Kristiansson på youtube. T.ex this. Suger att inte ha Spotify, men jag hang:ar in there.
Jag funderar på om jag ska vara elak flicka och ringa och väcka Felicia. För det är henne jag ska till naoaoaoao. Eller, när jag har lust, tid, ork, whatever liksom. Men jag tror jag låter henne sova ett tag till. Hon kom hem ganska sent inatt, så, lite hänsyn får jag väl visa.
Och förresten, eftersom jag inte har så mycket att göra här hemma så kommer jag antagligen slänga in ett eller flera tråkiga blabbinlägg, men jag ska verkligen försöka att inte göra det.


på bussen luktade det morfar,
och det fick mig att inse hur mycket jag saknar honom

Kommentarer
Postat av: m

Trött? Sov! Fler blablainlägg åt folket

puss

2010-01-08 @ 10:33:15
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Slöseri att sova :(

2010-01-09 @ 13:48:03
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0