It makes me scared, alright.

Tur:
En gnutta otur kan drabba dig idag.
Det rör sig antagligen om bagateller så som
oviktiga småsaker som kan råka försvinna för dig.

Spännande, eller? Skrämmande, kanske?

Idag börjar jag 11.50, vilket är hur skönt som helst! Och i princip slackerlektioner som gäller - Geografi, Matte och Musik. Dock är jag inte taggad på att ha musik. Vi hade någon läxa som skulle vara klar idag och jag har tappat bort pappret :$ Ska leta efter det lite senare, om jag har tid/ork/lust.
Juste! Pratade med pappa igår. I helgen gäller det. Då ska mitt CV slipas på, sen drar jag ut på upptäcksfärd i Tyrezhoe. Har jag tur - får jag jobb. Får jag jobb - köper jag massa kläder/sparar pengarrr. Jag har gjort upp en hel del planer som jag ska se till går igenom (inte bara jag. De inblandade är självklart med!)

• Först och främst: New York med mami
• Siestaaa
• Peace & Love
• Europatrip (mot Croatiaaaa) med mami, K och F
seeeeeeeeeeen.. vet jag inte. Något som jag och Felicia fortfarande diskuterar är en weekendtrip till London på Höstlovet, och jag menar.. sparar jag pengar i sommar så borde jag lyckas ha råd med det med, eller hur? Säg inte att jag är orealistisk nu, för det tycker jag inte att jag är.
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0