I've found you at last.

Såg nyss Mamma Mia med papi, en sovandes Lena och massvis med godis! Jag har egentligen inte gjort ett skit ikväll. Satt och snackade med pappa och Lena i köket i tre timmar (ja, vissa vet att jag älskar att sitta i kök och diskutera saker) och lyssnade på David Bowie, och sedan slog vi igång filmen. Så nu är jag riktigt glad! Ska snart sova. Måste bara lägga upp ett till inlägg med en bild på mig och Carro. Glömde lägga in den tidigare och vill inte göra det här inlägget überlångt och sådär, ni vet.
Pratade förresten med S och... ja, vi ska ses när jag drar upp till bondeland. Vecka 9, sportlovet.. då jävlar! Saknar grabben, såklart.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0