Kom nu, jag är kroniskt låg.

Jag gillar onsdagar. Anledningar:
• Vi börjar sent (11.50)
• Vi har bara två lektioner (matte & geografi)
• Ingen lunch på schemat = man kan köpa VITAMIN-dricka i cafeterian
• Vi slutar tidigt (14.20)
• Jag har i princip hela eftermiddagen framför mig <3

Men även fast jag har i princip hela eftermiddagen framför mig så har jag ingenting planerat. Jag har fortfarande inte börjat läsa Lasermannen. Eller, fortsatt läsa rättare sagt. Även om jag säger att jag ska göra det, så gör jag det inte. Vi kör på att säga något annat istället - Idag ska jag inte läsa Lasermannen. Wish me luck!
The Hills har jag kollat på sen jag vaknade (09.07) och jag har kommit fram till att jag MÅSTE lägga min mobiltelefon antingen på mitt skrivbord eller vid fönstret. Annars ställer jag om klockan. Och det suger. Can't hålla på såhär.
Nu ska jag springa till bussen, ciao!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Martina brukar lägga sin telefon under sängen...

2010-01-13 @ 13:44:10
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0