Måndag den 5e augusti 1991.

Vad sägs om Etologi och Rättskunskap som individuella val i tvåan? Nörd som jag är så tycker jag att det verkar intressant. Eller kanske kriminologi och kvinnohistoria? Fotografisk bild A och Våga tala? Jag vet inte riktigt vad jag ska bestämma mig för, och måste därför diskutera detta med både familj och vänner. I princip dem som är intresserade, helt enkelt. Har inte tid för det nu, tyvärr, för nu ska jag lyssna på när Tomas Bolme läser "Lasermannen" av Gellert Tamas. Underbar basröst borde göra denna boken mycket mer intressant. Vi får väl se..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Foto A är roligt, mycket fotografering, egen framkallning och du lär dig mycket! Det rekommenderar jag iaf :)

2010-01-21 @ 00:53:03
Postat av: Mathilda

Kriminologi och rättskunskap tycker jag verkar passa dig mer, du vill ju bli hot-shot :)

2010-01-21 @ 19:20:48
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0