Shopping for labels, shopping for love.

Jag vill se Sex and the City-filmen. Mathilda, jag vill se Sex and the City-filmen. NU. Därför bjuder jag hem mig själv till dig i veckan. Eller så tar du med dig filmen på torsdag. Du väljer! Jag måste se den iaf. Våldgästa eller inte? That is the question.

Jag somnade klockan fem imorse. Vad fan är det med mig? Suger så jävla hårt med sömnproblem. Pratade med R och flummade. Det roliga är att jag inte kan lägga mig tidigare inatt, för då är det Sverige - USA i Hockey JVM. Närmre och närmre segern each day. Hoppas verkligen att vi möter Kanada, DÅ JÄVLAR SKA DE FÅ STRYK!
Snart ska jag duscha, göra mig i ordning och dra mig till Slussen. Där möter jag en Felicia. Vi ska till Kista Galleria och shoppa. Jag är så äckligt jävla taggad på det. Need:ar clothes. Och imorgon ska jag träffa bästis igen (:





Kommentarer
Postat av: Mattiiiii

hahahaha, kör på bah! är hos farsan nu iofs...... jag bringar på torsdag (ska VERKLIGEN försöka att komma ihåg) Puss. Jag älskar dig <3

2010-01-03 @ 14:47:33
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

BRA! BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! äälskiii

2010-01-03 @ 14:48:00
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0