Skratta åt det, för då kommer jag kanske över dig.

13 timmars sömn klagar jag absolut INTE på. Nu klagar jag bara på mina ben, min vänstra arm och min röst. Och förkylningen som har börjat blomma upp igen. Har inte riktigt planerat min dag än, men den innehåller massvis med te och filmtittande. Looking forward to it? Yes. Mamma är iväg och handlar nu (alltså kommer skafferiet vara fullt med olika tesmaker om sisådär två timmar <3)
Mobilen finns inte på lagret, där vi skulle hämta den. Så vi ska fixa det där lite senare. Orkar inte riktigt bry mig om när den kommer. Inte det viktigaste i mitt liv direkt. Jag kan leva med en crapmobil några dagar till. Kanske veckor?
Te nu då. Och jag låter er lyssna på en riktigt bra låt. Som Felicia inte gillar, men det bryr jag mig inte om!


 


Kommentarer
Postat av: matti

hur kan man INTE gilla den låten?!



ja precis, du vet att du ska få telefonen, den kommer snart. Det vet du ju. HIHI

2010-01-11 @ 11:15:22
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0