Sluta dröm om det ljuva livet.

Franz Ferdinand, that's all I'm sayin'.

Min röst är helt tillbaks nu, tror jag. Jag är glad, livet leker och det enda som oroar mig är analysen som ska vara inlämnad på fredag nästa vecka. Men den ska inte få tynga ner min blogg mer!
Nu har jag tyvärr bytt från Franz Ferdinand till Håkan Hellström, och om jag ska vara ärlig så ska det egentligen inte finnas något 'tyvärr' i den delen av meningen, så jag tar bort det.
Min dag i stödord (som Patrik säger att jag kör på hela tiden): Teori. Snygg lärare. Lunch @ Subway med F, J, S, E & S. Stan. Elgiganten. Pekmobil. Överlycklig. 442 mot Boo Backe. 'Everybody's doing it'. Pepparkakor.
Yes! Och nu sitter jag bara här och sjunger med min gamle vän, Håkan. Ikväll beställs mobilen, mamma har lovat, jag har lovat mig själv, Felicia agrees. I veckan ska jag kirra friskiskort. This'll be awesome. AWESOME.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0